Tuesday, December 28, 2010

TERPAKSA UPDATE

hey!

1st sekali aku nk ucapkan terima kasih kepada semua ciptaan tuhan sekalian alam yang meyatakan muke aku macam kuih talam, nmpak mcm bodokan..tp nk buat cmmne..redha jela..

ISU BERTALAM-TALAM SRI MUKA:

bg aku adekalanya aku perlu bertalam dan aku bertalam adalah bersebab.. sbb nyer aku xnk ade maslah dengan org sekeliling aku....biasanya isu talam menalam ini timbul adlah dimana ade beberapa pihak yang tidak puas hati antara satu sama lain dan orang yang dicop talam adalah orang yang baik dengan semua pihak(ini pendapat akula) .so ..aku da besar then aku taw sape yg benar n sape salah.. kalo aku xpercaya cerita ko ak teros direct tanya dowg..tp aku xpenah langsong tanya dowg,,bg aku itu maslah korg..aku xnk masok cmpur.. then aku sokong ko..lastly dengan satu ayat aku dimana aku menyatakan ( aku konpius la yang mana satu btol blablablabla p/s: mcm niela lebih kurang ayat aku post) ko tros COP muke aku muke talam2.. dengan nama IBU BAPAK AKU, aku bersumpah, aku tidak pernah tanye pown musuh2 ko ttg ko.. sbb aku taw ko cmmne then aku dalame kawan ngan ko... aku minta maaf kalo aku da pecahkan kepercayaan ko kat aku selama nie..aku rase aku da usaha sahabis boleh untuk jaga hubungan persahabatan aku ngn ko..aku xnk hilang ko..byk kenangan aku ngn ko weyh.mase kte susah dulu..aku minx maaf, kalo aku jadi ko pown aku akan pk same ape yang ko pk..tp aku post bende nie sbb aku nk terangkan seterang-terang yang bole..sbb ko da mcm xnk layan aku...aku minta maaf sbb bende nie berpunca dari aku jugak....

BTW: betol ckp ko, kekadang aku terpikir jgak, aku dilahirkan mmg xde guna, tp aku berbangga menjadi diri aku..

AkU SAYANG KO FR! <3

kalo ko mmg da tertutup hati untuk kawan ngan aku, aku xbole nk buat apelakan..aku redha je dan aku akan sentiasa doakan ko bahagia dengan orang2 yang ko syg, then aku akan sentiasa ingat semua kenangan kita.. bunyi macm bodoh @ poyo..g la mampos!

2 comments:

Jarot said...

jgn bersedih yuyum...pakcik eddy kn ade..;))

puyum said...

baiklah uncle!