Sunday, December 12, 2010

HAters make Me FAmous!




hahahhaah.tergelak aku tgk title post aku nieh!ngee..post aku kali nieh nk bgtaw bende simple je kt semua yg xsuke dgn aku or berpura2 je kawan ngn aku then belakang aku mcm SETAN..aku xkesa kalo korg nk benci aku or meluat dgn atitude aku sbb pada aku, BE my SELF & I LOVE MY WAY MORE BETTER THAN YOURs!!get it..

aku taw korg nyampah giler ngan aku then on the same time aku rase korg sgt ambil berat tentang aku, yela korg mest tgk aku makan kt mane, pakai baju ape, kawan ngan sape..thanxs la weyh sbb ambil berat pasal..aku xharap pown okay..ahhaha..ko ado??

one more thing, kepada semua fan HATERS MOHAMAD QAYYUM SUNAWAN yang selalu doakan aku jatuh dan sentiasa jatuh, aku nk ucapkan RIBUAN TERIMA KASIH okeyh, sbb dengan doa2 kalian tuelah yang membuat aku lebih tabah dan akan sentiasa menjaga posisi, btw aku xpenah cakap or rasa aku berada ON THE TOP! aku dapat bau2 kecemburuan an kedengkian daripada korang2 sekalian..

WASALAM

No comments: