Thursday, March 24, 2011

alhamdulillah

cecitececite(sambil menggemalaikan jari jemari :P)




Pengalaman yang superduperawesome :) actlly nk cerite perasaan 1st time naek kapal terbang, kahkahakah, macam jakooon kann...g la mamposss!aku naek flight bukan pakai duit mak bapak ko kannnnn, so DIAM! even naik xdela berhari2 just 45 minit je, itu cukup membuatkan diriku begitu teruja, n mayb nak naik lagi lepas nieh!hahahaa... tahnxs my BIGBOOS sbb bg present convo :) BAlIII TUNGGGUUU!!






syukur alhamdulillah :)

21 mac 2011, aku dengan rasminya menjadi warga kerja tetap Majlis Bandaraya Petaling Jaya :) syukur, ape yang aku rancangkan selama ini berjalan dengan lancar, even ade beberapa masalh yg timbul sebelum ini, ia angsung tak mematahkan semangat aku sedikit pown malah makin menjadika aku elbih kiat da tabah untuk menghadapai ujian hari2 mendatang :) tapi pada masa yg sama, aku pon apply keje kart MPJBT, doakan aku dpt gi interview pown jadila :)...

2 comments:

Jarot said...

so many typo error..hahahhaha

puyum said...

aku adalah manusia yang tidak sempurna :P