Tuesday, July 13, 2010

kenangan terindah!




















Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang tlah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun
Aku mampu tuk mengenangmu

Darimu...
Kutemukan hidupku
Bagiku...
Kau lah cinta sejati

Ooh...

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Ooh...


whoaaaaa...lame giler kowt xupdate..hehe..nk share nieh, last week 10 julai 2010 batch aku mase sekolah islam hidayah buat reunion..giler teruja..yela..dalame kowt xjumpe bdak2 nieh..masing2 da berjaya..sume blaja overseas..giler ssh nk jumpe..so ade la bdak2 decide nk wt reunion..ktorg wt kat gombak. kem ar-raudhah..tempat die mmg superb, aman damai, ade sungai,air terjun..ghehehhhehe..aku gerak dr rumah dalam kol 7.30 then sampai dalm 8.20..kire pedalamn jugak la.mule2 aku segan la nk join..aku bukan sampai habes pown kt sek tue..sampai form 2 je..heheh..pengisian hari tue sgt2 santai, ade main ooosom,,,ceramah siket dr mmb2 ktorg, amek gmbr, BBQ, nagi hadiah..main sungai, d\tengok video dr mmb2 yg xdpt balik..sedeyh dowh..rindu dowg sume..tp hari tue aku xsehat sangt..aku blk around kol 6.30pm, sampai umah dalm kol 8.00..jam giler...aku dala nk2 demam..sampi umah terus tdo..tp aku happy giler...

harap dapt jumpe korg lagi next time!miss uguys!

No comments: