Monday, July 6, 2009

alkisah myspace pukimak!!

6julai, hari nie aku bangown seperti biasa, tidak terlalu awal n tak la terlalu lamabt...smlman aku tdo dirumah nende ku..menemnkan nenekku dan moyang ku yg sudah tua..
bangkit dr lamunan..aku tros k bilik air untuk menyucikan dr..kedengaran diluar rumah lecoh sore nenekku...moyangkau hanya terbaring diatas katil jatinye yang terpinge..
aku bergegas pergi ke depan pintu..

owwwwwhh..rupe2nyer pakcikku ingin pulang ke kuala lumpur...aku pown cube manedpatkan salam terakhir sebelum mereka pulang ke kota...

aku pown masok kedalm dan mengemas tempat beraduku..tgh syok2 aku kemas.pakcik aku dtg ajak aku temankan beli sarapan untuk family die..

aku pown ok!!
(da malas nk berayat2)

lepas je g beli sarpan..aku bkak la lptop!!on9!!
tgh syok2...
ttbe account ms aku kene delete ngn tom anak lelaki bambang yudoyono!!!syiall..habeyh kawan2 aku..
last2 aku wat baru..sedeyh la syiall!

2 comments:

Abdul Wafi said...

la padan la lama sey x dgr kabar kamu.

puyum said...

hahhahah..
xdela...ade jewk..cume that day je ms mcm pukimakhanjing!